فروش گالري طرح تذهيب | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

فروش گالری طرح تذهیب

  • اسفند ۳ام, ۱۳۹۱

گالری طرح تذهیب

توضیحات درباره گالری طرح تذهیب :
مجموعه حاضر شامل ۵۰۰۰ عدد انواع طرح و نقش های اسلیمی و تذهیب با فرمت eps و به صورت برداری کاملترین مجموعه تذهیب در سراسر ایران می باشد. هم اکنون فروشگاه جوان امروز محصول فوق را در قالب ۲ عدد dvd به شما پیشنهاد می نماید.

فایل گرافیکی eps چیست؟
فایل eps که مخفف (encapsulated post script) می باشد، یک فایل رابط بین نرم افزارهای گرافیکی است.
فایل ps یا همان post script همان طور که از نامش پیداست، نوعی خاصی از فایل است که بعد از پردازش توسط نرم افزار گرافیکی و به هنگام گرفتن خروجی، به این زبان برگردانده می شود و مترجم آن به صورت سخت افزار در دستگاه چاپ (پلاتر، پرینتر، دستگاههای چاپ دیجیتال) قرار دارد. پسوند یا علامت post script ی که معمولا روی پلاترها یا دستگاههای چاپ می بینیم، منظورشان این است که در داخل این دستگاه سخت افزار مترجم post script وجود دارد. که البته این دستگاهها معمولا گرانتر از نوع معمولی خودشان هستند. این تکنولوژی، که در دهه هشتاد توسط شرکت adobe ابداع شد، وظیفه اش این است که اطلاعات تصویری از قبیل خطوط و فونت رو با کیفیت بسیار بالاتر از سیستم بیت مپ چاپ کند.
شما کافی است فایل فوق را در یکی از نرم افزارهای گرافیکی باز کنید، آنگاه از شما یک مقدار طول و عرض می خواهد و شما می توانید به آن تا بی نهایت مقدار طول و عرض بدهید. بدون آنکه از کیفیت تصویر کاسته شود.

این مجموعه بدون شک کاملترین مجموعه نقش و نگار در ایران می باشد که نیاز تمام عزیزان و همکاران گرامی در زمینه گرافیک کامپیوتری را برآورده می سازد.

این مجموعه شامل ۵۰۰۰ نقش و نگار با فرمت eps برداری/ bitmap (این نوع فرمت در تمام نرم افزارهای برداری نظیر corel draw / freehand / adobe illustrator , … به صورت لایه لایه می باشد و قابلیت تغییر و جداساختن تمام جزئیات را برای تغییر رنگ و ترکیب دارا می باشد، چاپ در ابعاد نامحدود مزیت دیگر فایل برداری می باشد که تمام عزیزانی که خدمات طراحی و چاپ در ابعاد بزرگ مانند: پوستر، بنر و بیلبوردهای محیطی انجام می دهند با این مجموعه به طور کامل نیازشان رفع خواهد شد.
همچنین فایلهای eps قابلیت باز نمودن در تمام نرم افزارهای bitmap مانند : adob photoshop و نظیر آن را دارا می باشد که در این نوع نرم افزارها با انتخاب رزولوشن مورد نیاز مانند فایلهای pdf قابل استفاده می باشد.

موضوعات تذهیب روایت اول شامل :
– ذکر بسم الله در قابها و حالتهای گوناگون
– شمسه و قابهای اسلیمی
– قاب – تیک – کناره – نیم کادر و حاشیه
– حاشیه و قاب با ضخامتهای مختلف
– سربرگ و کمانهای تذهیب
– اشیاء و گلهای قاب
– قاب به همراه ذکر و دعا
– بافتهای متنوع مذهبی
– سرتیتر – روبان – گل اسلیمی
– طرح زمینه های متنوع
– طرح قرآنی
و …

نحوه خرید گالری طرح تذهیب :
لطفاً برای خرید سریع و راحت گالری طرح تذهیب بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۸۰۰۰ تومان
خرید گالری طرح تذهیب


برچسب ها : , , , , , , , ,