فروش پستي آموزش ويديوئي زبان انگليسيfamily album usa اورجينال | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

فروش پستی آموزش ویدیوئی زبان انگلیسیfamily album usa اورجینال

  • اسفند ۲ام, ۱۳۹۱

آموزش ویدیوئی زبان انگلیسیfamily album usa اورجینال

توضیحات درباره آموزش ویدیوئی زبان انگلیسیfamily album usa اورجینال :
یک خانواده آمریکایی تصمیم گرفته اند تمام اتفاقاتی که در زندگی شخصی-شغلی و اجتماعی اعضای یک خانواده آمریکایی رخ میدهد را به صورت اپیزود و یا سریال های نمایشی به تصویر بکشند و به این ترتیب ضمن آشنا سازی شما با جزئیات فرهنگی مردم انگلیسی زبان آمریکا,شما را با لغات و اصطلاحات و جملات اساسی مکالمات در صحنه های مختلف زندگی در جوامع انگلیسی زبان آشنا سازند.

این مجموعه بی نظیر که یکی از پرفروش ترین مجموعه های حال حاضر در دنیا میباشد با تمرینات ویدئویی به صورت یک آلبوم ویدئویی عالی با تصویر برداری زیبا جمع آوری شده است

سری ویدئوهای family album usa از مجموعه‌هایی است که ایده‌ی «بشنوید تا یاد بگیرید» را دنبال می‌کند.
مانند یک نفر که در یک خانواده ایرانی به دنیا می‌آید و هم زبان ترکی را یاد می‌گیرد و هم زبان فارسی را، این مجموعه سعی دارد شما را در یک خانواده انگلیسی زبان قرار دهد تا با شنیدن مکالماتی که بین آن‌ها رد و بدل می‌شود و تأکید روی آن‌ها، به زبان انگلیسی جهت مکالمه مسلط شوید.

این مجموعه به عنوان یک کمک آموزشی در کنار کلاس‌ها و خواندن مجموعه‌های علمی‌تر می‌تواند بسیار مفید باشد.

در family album شما ابتدا به تماشای قطعه‌ای از برخوردها و اتفاقات یک خانواده (مثل مواجه شدن با یک مهمان، یا دنبال یک آدرس گشتن و …) می‌نشینید و سپس در انتهای هر قطعه، عبارات مهم فیلم را تکرار می‌کنید. این تکرار از طریق شعر بیان شده است که به شما کمک می‌کند راحت‌تر به خاطر بسپارید.

فایلهای ویدیوئی کامل به همراه متن فیلم ها
شماره مجوز : ۱۳/۳۷۸-۱۸۱

نحوه خرید آموزش ویدیوئی زبان انگلیسیfamily album usa اورجینال :
لطفاً برای خرید سریع و راحت آموزش ویدیوئی زبان انگلیسیfamily album usa اورجینال بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۷۵۰۰ تومان
خرید آموزش ویدیوئی زبان انگلیسیfamily album usa اورجینال


برچسب ها : , , , , , , , ,