خريد کارتون پلنگ صورتي ( 3 سي دي ) + پت و مت ( 1 سي دي ) – اورجينال ارزان | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید کارتون پلنگ صورتی ( ۳ سی دی ) + پت و مت ( ۱ سی دی ) – اورجینال ارزان

  • دی ۲۱ام, ۱۳۹۱

کارتون پلنگ صورتی ( 3 سی دی ) + پت و مت ( 1 سی دی ) - اورجینال

توضیحات درباره کارتون پلنگ صورتی ( ۳ سی دی ) + پت و مت ( ۱ سی دی ) – اورجینال :
گلچین ۴ سی دی از جذاب ترین خرابکارهای بامزه!
کارتون پلنگ صورتی ( ۳ سی دی ) + پت و مت ( ۱ سی دی )

* الف – پلنگ صورتی :
دیدن مجدد پلنگ صورتی، وهمچنین کارآگاه بد اخلاق و قد کوتاه و خراب کاری های آنها به همراه شنیدن موسیقی متن آن، آنهم پس از چند سال، نه تنها برای بزرگتر ها یاد آور خاطرات گذشته است بلکه دیدن آن برای بچه ها هم خالی از لطف نیست.

شماره مجوز cd 1:
882682 مورخ ۸۸/۱۰/۱۴

شماره مجوز cd 2:
883385 مورخ ۸۸/۱۲/۲۶

شماره مجوز cd 3:
890585 مورخ ۸۹/۰۲/۲۸

* ب- پت و مت :
می شود گفت غیر ممکن است کسی پت و مت را نشناسد . همه ما این دو نفر خنگ و بی دست و پا را خیلی خوب… می شناسیم و از آنها خاطراتی در ذهن داریم !

شخصیت های اصلی این مجموعه عروسکی، دو کارگر و تعمیرکار دست و پا چلفتی هستند که در هر قسمت می خواهند مشکلی را حل کنند اما هرچه تلاش می کنند، مشکل پیچیده تر می شود و مشکلات جانبی بیشتری پدید می آید. در آخر، با احمقانه ترین و پردردسرترین شیوه به راه حلی دست می یابند که ازآن «رضایت» دارند. دو شخصیت عروسکی ابتدا در فیلم کوتاهی به نام «متفکران» حضور یافتند و سپس مجموعه تلویزیونی مستقلی براساس این شخصیت ها با عنوان «و همینه»! ساخته شد. دراین زمان بود که شکل و ظاهر آنها به صورت کنونی طراحی شد. عاقبت درسال ۱۹۸۹ این شخصیت ها دارای نام های پت و مت شدند ومجموعه تلویزیونی آنها هم به همین اسم نامیده شد.

این دو مرد عروسکی پت (pat) و مت (mat) نام دارند و در کشور چک پای به عالم هستی گذاشته‌اند. خالق آنها مردی است به نام لوبومیر بنس (lubomir benes). او کار ساخت این مجموعه عروسکی را به تنهائی آغاز کرد، سری اول این مجموعه را با نام تعمیرکاران (the tinkers) ساخت و کارش مورد توجه بسیار قرار گرفت.

پس از آن، بسیاری او را یاری کردند تا این کار را گسترش دهد؛ و تاکنون سه سری از آن به نامهای thats it، pat and mat و “pat and mat” return ساخته شده است.
این مجموعه معروفترین مجموعه عروسکی بنس است که در استودیوی brati v triku ساخته شده است. این استودیو از قدیمیترین و بزرگتین استودیوهای تهیه انیمیشین به سبکها و روشهای مختلف است و بسیاری از نوابغ این رشته در آن‌جا مشغولند!

ش مجوز : ۱۵۵/۲۲۳۶۵

نحوه خرید اینترنتیکارتون پلنگ صورتی ( ۳ سی دی ) + پت و مت ( ۱ سی دی ) – اورجینال :
لطفاً برای خرید سریع و راحت کارتون پلنگ صورتی ( ۳ سی دی ) + پت و مت ( ۱ سی دی ) – اورجینال بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۷۵۰۰ تومان
خرید کارتون پلنگ صورتی ( 3 سی دی ) + پت و مت ( 1 سی دی ) - اورجینال


برچسب ها : , , , , , ,