خريد طرح ست اداري 1 | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید طرح ست اداری ۱

  • بهمن ۲۷ام, ۱۳۹۱

طرح ست اداری 1

توضیحات درباره طرح ست اداری ۱ :
کد محصول : art/w 1103
زیر مجموعه: ست اداری
تعداد ۱ dvd
فرمت : psd / cdr / jpg

گالری طرحهای آماده ست اداری شامل ۱dvd (به صورت original) ،بیش از ۲۵۰ ست اداری خارجی (کارت ویزیت، سربرگ، پاکت نامه) در فرمتهای psd / cdr (برداری bitmap) و با اندازه استاندارد و کیفیت ۳۰۰ dpi مناسب و کمک یار عالی برای کانونهای تبلیغاتی و طراحان گرافیک است.
فرمت psd سند اصلی نرم افزار photoshop می باشد که در تمامی نرم افزار های bitmap / برداری بصورت لایه لایه قابل استفاده است.
مزیت اصلی این نوع فرمت و طرحهای این مجموعه لایه باز بودن و قابلیت تغییردادن رنگ و مکان تمام لایه ها و داشتن کیفیت بالا بمنظور چاپ افست و دیجیتال است

فرمت cdr در نرم افزارهای برداری نظیر corel drawx3 / freehand / adobe illustrator , … به صورت لایه لایه و دارای قابلیت تغییر و جداساختن تمام جزئیات را برای تغییر رنگ و ترکیب دارا می باشد، چاپ در ابعاد نامحدود مزیت دیگر فایل برداری است که تمام عزیزانی که خدمات طراحی و چاپ در ابعاد بزرگ مانند: پوستر، بنر و بیلبوردهای محیطی انجام می دهند با این مجموعه نیازشان رفع خواهد شد.

همچنین این مجموعه شامل :
۲۴۰ ست اداری بمنظور ایده گرفتن
۱۰۰ طرح زیبا از کاتالوگهای خارجی
الگوهای آماده از cd و قاب cd
الگوهای آماده از کارت پوستال های خارجی
و نمونه های کاربردی دیگر.

یکی از نیازهای اساسی کانونهای تبلیغاتی استفاده از طرحهای آماده به منظور چاپ ست اداری می باشد،که این امکان موجب صرفه جویی در زمان میزبان و مشتری و جلب رضایت هر چه
بیشتر او خواهد شد.[

نحوه خرید طرح ست اداری ۱ :
لطفاً برای خرید سریع و راحت طرح ست اداری ۱ بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۶۰۰۰ تومان
خرید طرح ست اداری 1


برچسب ها : , , , , , , , ,