خريد ارزان lمجموعه اي زيبا از فايل هاي لايه باز فتوشاپ در سال 2010 | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید ارزان lمجموعه ای زیبا از فایل های لایه باز فتوشاپ در سال ۲۰۱۰

  • اسفند ۳ام, ۱۳۹۱

lمجموعه ای زیبا از فایل های لایه باز فتوشاپ در سال 2010

توضیحات درباره lمجموعه ای زیبا از فایل های لایه باز فتوشاپ در سال ۲۰۱۰ :
lمجموعه ای زیبا از فایل های لایه باز فتوشاپ در سال ۲۰۱۰
توضیحات: این مجموعه شامل ? دی وی دی با فرمت psd و با کیفیت بسیار عالی برای طراحی های حرفه ای و تبلیغات در سطح بالا در اندازه های بزرگ پوستر ، بنر ، و بیلبرد مورد استفاده می باشد .

ادوبی فتوشاپ (photoshop، به معنی کارگاه عکاسی) یک پردازشگر گرافیکی است که بدست شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود.

فتوشاپ همچنین با دیگر نرم‌افزارهای شرکت ادوبی برای ویرایش و ساخت انیمیشن و لوح‌های فشرده ارتباط قوی دارد. فایل‌ها در فرمت اختصاصی فتوشاپ “پی‌اس‌دی” می‌توانند به نرم‌افزارهای دیگر از قبیل ادوبی ایمیج‌ردی، ادوبی ایلاستریتور، ادوبی پریمایر، ادوبی افتر افکتس و ادوبی انکور دی‌وی‌دی صادر شوند و بالعکس، از آنها به فتوشاپ وارد شوند.

فتوشاپ قادر به خواندن و نوشتن پرونده‌های تصویری در قالب‌هایی از قبیل جیف ،جی‌پگ ،پینگ و غیره است. هم‌چنین فرمت اختصاصی این نرم‌افزار پی‌اس‌دی ( psd) نام دارد (مخفف photoshop document یا سند فتوشاپ).

شهرت فتوشاپ به این دلیل است که فرمت پی‌اس‌دی به صورت گسترده استفاده می‌شود و تا حدی توسط نرم‌افزارهای رقیب نیز حمایت می‌شود.[منبع ویکی پدیا]

شرکت بهین افزار کسری ( کلیک باکس ) انبوهی از نمونه کارهای آماده را در فرمت پی اس دی (psd) و در ? مجوعه شامل ? دی وی دی ، جمع آوری و به بازار عرضه نموده است.

نحوه خرید lمجموعه ای زیبا از فایل های لایه باز فتوشاپ در سال ۲۰۱۰ :
لطفاً برای خرید سریع و راحت lمجموعه ای زیبا از فایل های لایه باز فتوشاپ در سال ۲۰۱۰ بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۶۰۰۰ تومان
خرید lمجموعه ای زیبا از فایل های لایه باز فتوشاپ در سال 2010


برچسب ها : , , , , , , , ,