خريد آموزش زبان نصرت ( نسخه جديد ) – dvd آنلاين | فروشگاه اینترنتی ایزیلی

خرید آموزش زبان نصرت ( نسخه جدید ) – dvd آنلاین

  • اسفند ۲ام, ۱۳۹۱

آموزش زبان نصرت ( نسخه جدید ) - dvd

توضیحات درباره آموزش زبان نصرت ( نسخه جدید ) – dvd :

دسته آموزش زبان زیردسته انگلیسی

برگرفته شده از جدیدترین متد آموزشی روز جهان
تمرکز و تقویت حافظه در ضمن یادگیری
تکرار مطالب در فواصل زمانی مختلف
بدون نیاز به کتاب و مدرس
قابل اجرا بر روی وی سی دی ، کامپیوتر و ام پی ۳ پلیر

این متد را یک نابغه زبان شناس انگلیسی اختراع کرده و موسسه نصرت آن را به صورت فارسی در آورده آقای نصرت بخاطر همین از طرف دانشگاه صنعتی شریف به لقب مبتکر نمونه انتخاب شده .

شما بعد از تهیه این بسته که بصورت ۴۵ عدد نوار ضبط صوتی یا ۴ عدد cd شامل ۹۰ فایل mp3 هست و گوش کردن طبق متد به آن چه چیز می آموزید و چه تغیری در زبان شما روی میدهد .؟ شما به راحتی فیلم های آمریکایی به زبان اصلی را خواهید فهمید . شما به راحتی به انگلیسی صحبت میکنید و کاملا میتوانید ارتباط برقرار کنید . احساس میکنید معجزه ای روی داده است . چیزی که بعد از سالها حضور در کلاسهای زبان در دست یابی کامل به آن موفق نشده بودید در ظرف کمتر از ? ماه به بهترین نحو با کمترین زحمت محقق خواهد شد.

باور کردنش کمی مشکل است اما چند چیز را به خاطر داشته باشید . نصرت معتبر ترین موسسه تند خوانی و زبان کشور است . آقای نصرت اعتباری جهانی دارد و او همه این موارد را تضمین میکند . چنین انسانی بعد از سالها کار پر افتخار هیچوقت اعتبارش را به بازی نمیگیرد . این متد تا به حال در ایران و خارج از کشور ( بیشتر خارج از کشور) ?? هزار فروش رفته است و هر ?? هزار مورد را شگفت زده کرده است .

نه نیاز به تمرین هست . نه نیاز به دوباره گوش کردن . نه نیاز به نوشتن . در واقع شما سعی نمیکنید چیزی بیاموزید بلکه این نوار با فرمولی که در قرار گیری کلمات و جملات آن با فاصله های زمانی خاص در آن مخفی است انگلیسی را به شما می آموزد .

راز موفقیت این متد چیست ؟

این متد معجزه میکند . چون با شخص شما طرف نمیشود . بدون آن که احساس کنید با مغز شما طرف میشود . کلمات و جملات با فاصله زمانی خاص تکرار میشوند و شما آنها را می آموزید بدون آن که خود بفهمید چطوری . راز در زمانهای خاص است که فرمولش هیچگاه لو نرفته است . شما برای هر جلسه در این سه ماه یک فایل صوتی mp3 دارید . و فقط حق دارید یک بار آن را گوش کنید و فاصله های زمانی نباید ازبین رود . اصلا استعداد شما مهم نیست .

اورجینال

شماره مجوز : ۱۱۷۹۹-۱۵۵/۸۸

نحوه خرید آموزش زبان نصرت ( نسخه جدید ) – dvd :
لطفاً برای خرید سریع و راحت آموزش زبان نصرت ( نسخه جدید ) – dvd بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش را تکمیل نمایید.

قیمت: ۱۲۰۰۰ تومان
خرید آموزش زبان نصرت ( نسخه جدید ) - dvd


برچسب ها : , , , , , , , ,